zondag 9 juni 2013

Tangled peacock in vibrant greens.........Tangled peacock in felle groentinten


Hi there,

Yes, really...... another peacock in vibrant greens. This image of the sheet(Tangled Peacock) is the closest to a real tangled one.......
I've made it using Dylusion inks on the background with a Crafters template''peacock feathers and some Liquitex molding paste with Viva Inca gold in blue and platinum rubbed over it when it was dry. I discovered that when the paste is almost dry and you remove it than it picks up the ink( left upper corner) The quote is from the Words of Inspiration.

Hallo allemaal,

Ja, weer een andere pauw in felle groene tinten. Deze afbeelding van de sheet(Tangled Peacock)is degene die het meest lijkt op een echte 'tangle' Ik heb hier Dylusion inkten op de achtergrond gebruikt met een Crafters template 'peacock feathers' en met gebruik van Liquitex molding paste en Inca gold in de blauwe en platinum tint.
Ik heb ontdekt dat als de molding paste bijna droog is en je haalt het weg dat het dan de inkt voor een gedeelte verwijderd(linker boven hoek) De tekst is van de Words of Inspiration.

This is the inside of the card with a beautiful quote from the Words of Gratitude of CB. You can also see some of the peacock feathers of the Peacock fan sheet.

Dit is de binnenkant van de kaart met een mooie tekst van de  Words of Gratitude sheet van CB. Je ziet er ook wat van de pauwen veren van de  Peacock fan sheet.




Here you have a closer look at the structured feathers........
Hier kun je de structuur wat beter zien.......


Well, I've got one creation left of the peacocks and it's not finished yet, I want to add it on a canvas board but I am not quit sure what to add more........so I show you the unfinished version here........
I've used the same Dylusion inks and used the peacock head as the center to put the feathers around it, it looks like a kind of mandala.....I think.

Zo, ik heb nu nog een creatie over van de pauwen en het is nog niet af. Ik wil het op een canvas board verwerken maar weet nog niet precies wat ik meer toe wil voegen.......dus hier de onafgemaakte versie....... Ik heb dezelfde Dylusions inkten gebruikt en de pauwenkop gebruikt als midden om de veren eromheen te zetten. Het heeft iets weg van een mandala....denk ik.

Well, left me to say, have a nice Sunday and see you next time!

Zo, rest me nog te zeggen, een fijne zondag en tot de volgende keer!


16 opmerkingen:

  1. Ziet er weer supermooi uit! Net of de pauwen zo je papier af gaan lopen.

    groetjes en fijn weekend verder
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my word Miranda - you have performed magic on these beautiful creations. Love your colouring, the images, the wonderful sentiments and everything else too!

    Have a happy week - hugs, Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten zijn het weer, mooie kleuren! Dat onderste onafgemaakte stuk vind ik nu al erg mooi en ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn! Het heeft inderdaad iets van een mandala. Groetjes Karin x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So gorgeous again! Love the texture from the paste, I'm just learning how to use it now, great fun isn't it? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Miranda
    You are so clever with colours Miranda!
    I just love your work... you always make gorgeous impressions from all the stamps!
    LoveMarg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, Miranda, wat is dit ook weer mooi geworden.
    Heb even met open mond zitten kijken!
    Ook de tekst is erg mooi.
    En dan dat werk wat je wilt gebruiken voor een canvas!!!!
    Wat een mooie heldere kleuren!
    Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, maar geniet ook al van dit halffabrikaat hoor.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh WOW Miranda, I've been loving what you've been making with the wonderful new stamps, and these are no exception. I really like the peacock feathers stencil you've used, a must have with the stamps I feel. The inside of the card is as good as the outside, whoever receves this card is going to be a lucky person. I also love the mandela you made too, such delicate colouring on the feathers.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I too am reminded of a Mandala with that last one. The colours of these are quite spectacular & I love all teh whitework of the first one. Those textured feathers are so interesting & I love your added sparkle of gems.
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weeral pràchtige creaties waar we van kunnen genieten!! Súpermooie kleuren en design! En een heel mooie tekst!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Another beautiful card . I love all your techniques and the vibrant colours you use. tfs

    syy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Magisch zoals jij met kleuren kunt werken Miranda....je creaties zien er weer zo wonderlijk mooi uit! Complimenten...

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt grandioos zoals je deze weer hebt gemaakt Miranda.
    Zit altijd heerlijk te genieten van het moois wat je ons laat zien.
    .
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is weer zo mooi Miranda. Echt weer zo genieten. De onderste nog niet af kaart/canvas vind ik verpletterend mooi. Nu al inderdaad net een mandela.
    liefs Marja x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The first card in this post made me gasp. Just beautiful Miranda! Love the coloring job you did on the peacock :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How absolutely beautiful Miranda.. I love all your work but this post is pure magic
    Eileen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos